Menu

NAČINI PLAĆANJA

Naručene proizvode i dostavu u našoj web trgovini moći ćete platiti prema modelu koji odaberete prilikom narudžbe. Plaćanje proizvoda moguće je izvršiti:

  1. Kartično plaćanje
  2. Izravni bankovni prijenos

1. KARTIČNO PLAĆANJE

Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju

Impuls d.o.o.(www.impuls-os.hr) obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Impuls d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.“

·        Izjava o zaštiti prijenosa osobnih podataka

„Zaštita osobnih podataka u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679-Uredba te provedbe Opće uredbe o zaštiti podataka

Monri WSPay kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te sa osobnim podacima postupa u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka.“

·        Izjava o korištenju Monri WSPay-a

Impuls d.o.o.(www.impuls-os.hr) koristi Monri WSPay za online plaćanja.

Monri WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. Monri WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji Monri WSPay ima. Monri WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.“

Mastercard® SecureCode™ usluga je koju pružaju Mastercard i izdavatelj vaše kartice koja omogućuje dodatnu sigurnost i zaštitu od neovlaštenog korištenja vaše kreditne ili debitne kartice tijekom kupnje na internetu. Nema potrebe da izvadite novu Mastercard ili Maestro® karticu, jednostavno zamolite svog izdavatelja kartice da upiše vašu karticu u program SecureCode™ i odaberite Mastercard SecureCode koji se nikada ne dijeli s trgovcem.
Svaki put kada kupujete na mreži s vašom Mastercard ili Maestro karticom, otvorit će se prozor izdavatelja vaše kartice u kojem ćete tražiti da unesete svoj osobni SecureCode. Proces je sličan transakcijama na bankomatu kada trebate unijeti svoj PIN broj. Za nekoliko sekundi banka izdavatelj potvrđuje vaš identitet i odobrava vašu kupnju.

Za dodatne informacije o Mastercard SecureCode posjetite
https://mea.mastercard.com/en-region-mea/personal/safety-and-security/securecode.html

Ista kartica, dodana online sigurnost

Za dodatne informacije o Visa secure posjetite
https://www.visa.com.hr/products/visa-secure.html

 2. IZRAVNI BANKOVNI TRANSFER

Po završetku kupnje uz odabir “Izravno plaćanje” na navedeni e-mail primit ćete podatke za plaćanje. Račun je moguće platiti internet bankarstvom ili općom uplatnicom na banku, poštu ili FINA-u. Ukoliko plaćate preko strane banke, sve bankovne troškove transakcije snosi isključivo platitelj.

Pošiljku šaljemo nakon što je uplata vidljiva na našem Žiro računu. Robu ne isporučujemo na temelju potvrde o plaćanju.

DOSTAVA

Putem https://impuls-os.hr/ moguća je kupnja i dostava proizvoda na području Europske unije i drugih dijelova svijeta. Dostava se vrši angažiranjem renomirane dostavne službe. Dostava se vrši na kućnu ili poslovnu adresu koju je kupac naveo prilikom kupnje na https://impuls-os.hr/

U roku od 2-4 radna dana od Ugovora o kupoprodaji (narudžba u web trgovini)  narudžbu ćemo ispuniti dostavnom službom s točnom lokacijom i kontaktom za preuzimanje robe.

Proizvodi će biti adekvatno pakirani za prijevoz tereta kako bi se spriječilo oštećenje ili oštećenje sadržaja tijekom transporta (stavljanje sadržaja pošiljke u odgovarajuću ambalažu – omot, kutiju i sl.).

CIJENE DOSTAVE

Cijena dostave ovisi o adresi dostave narudžbe.

Trošak dostave uvijek je zasebno prikazan i ispisan na računu. Prodavatelj naplaćuje Kupcu dostavu Proizvoda prema cjeniku, a pakiranje proizvoda uključeno je u cijenu dostave.

Cijena dostave ovisit će o adresi dostave narudžbe te o količini.

Cijena dostave bit će prikazana Kupcu nakon završetka narudžbe i odabira adrese za dostavu.

Prodavatelj ne snosi odgovornost za kašnjenja u isporuci te štete i druge obveze koje su u domeni dostavne službe, već će u dogovoru s njim pružiti vrhunsku uslugu svakom kupcu.

U slučaju da Kupac prilikom preuzimanja robe uoči bilo kakva oštećenja, dužan je reklamaciju uputiti prodavatelju na licu mjesta te istu poslati u pisanom obliku na e-mail Prodavatelja impuls@impuls-os.hr

POŠILJKA KUPCU

Dostava se vrši u roku naznačenom za svaki proizvod.
Ne utječemo na isporuku poštanskih usluga niti eventualno zadržavanje carine.
Dostava svih proizvoda se vrši radnim danom od ponedjeljka do petka.
Rok isporuke je 8-14 radnih dana.

U nekim slučajevima proizvod može čekati i do 15 radnih dana zbog: državnih praznika, praznika ili povećanog prometa na pošti. U takvim situacijama, kada dobijemo pravovremenu informaciju od inozemnog dobavljača, obavijestit ćemo Vas o mogućnosti produljenja roka isporuke.

Svaku pošiljku Primatelj mora ovjeriti i potpisati po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima smatra se da je pošiljka predana u neoštećenom stanju primitkom dostavnice, nakon čega se prijevoznik oslobađa svake naknadne odgovornosti. Pošiljatelj će na popisu preuzimanja navesti poziv na broj popratne dokumentacije, uz naknadno potpisan popis s pozivom na broj kojim dokazuje isporučenu isporuku.

POTVRDA O PRIMITKU ROBE

Prilikom dostave, uz kupljeni Proizvod, Kupac dobiva svu prateću dokumentaciju uz Proizvod, račun i potvrdu o primitku pošiljke koju je dužan potpisati, ukoliko nema razloga za reklamaciju. Potpisivanjem potvrde o primitku pošiljke Kupac potvrđuje da je prilikom preuzimanja proizvoda izvršio pregled te da je proizvod preuzeo bez vidljivih vanjskih oštećenja, da količinski i kvalitativno odgovara proizvode s računa te da su uz proizvode dostavljeni svi dokumenti sukladno zakonskim propisima.

Ukoliko je Kupac prilikom pregleda dostavljenih proizvoda utvrdio razlog reklamacije, robu je potrebno odmah reklamirati dostavljaču jer će reklamacije uložene nakon isporuke isporučenih Proizvoda Prodavatelj zanemariti.

Prilikom kupnje dostavljenog Proizvoda, Kupac je dužan dostavljeni proizvod pregledati, odnosno provjeriti postoje li vidljiva vanjska oštećenja na pošiljci i/ili proizvodima u pošiljci te iste odmah reklamirati dostavnom djelatniku, te odbiti preuzimanje. isporučene proizvode na kojima su vidljiva oštećenja.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak koji se nije mogao uočiti redovitim pregledom prilikom preuzimanja, što kupac utvrđuje prilikom otvaranja proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje ili smanjenje cijena.

POGREŠNO POSLAN PROIZVOD

U slučaju da je proizvod koji je isporučen Kupcu drugačiji od onoga koji je kupio, Kupac ima pravo na Isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće, Kupac ima pravo na povrat uplaćenog iznosa za Proizvod. , cijenu dostave i troškove povrata proizvoda dužan je vratiti pogrešno isporučeni proizvod.

ODBIJANJE PREUZIMANJA

U slučaju da Kupac ne preuzme proizvod ili bez opravdanog razloga odbije preuzeti Proizvod, Prodavatelj zadržava pravo tražiti naknadu za troškove manipulacije, transporta i druge eventualne troškove.